VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SPRÁVY DIGITAL SIGNAGE A OBSAHU

platné a účinné od 1.2025
  1. Preambule

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) společnosti DEX Digi experience s.r.o., se sídlem na adrese Zdíkovská 3007/15, 150 00 Praha 5, IČ: 08805644, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.zn. C 325696 (dále jen „Poskytovatel“), jsou nedílnou součástí veškerých smluvních vztahů mezi Poskytovatelem a objednateli (dále jen „Objednatel“) služeb digital signage a obsahu, tak jsou specifikovány v článku 2 těchto VOP, pokud není mezi Poskytovatelem a Objednatelem uzavřena rámcová smlouva se stejným předmětem.
  2. Účelem těchto VOP je upravit právní vztahy mezi Objednatelem a Poskytovatelem v rámci dlouhodobé spolupráce. Tyto VOP upravují taková práva a povinnosti Poskytovatele a Objednatele (dále společně i jen jako „Strany“) v rámci předmětných smluvních vztahů, jež nejsou výslovně upraveny v potvrzené Rámcové objednávce (dále jen „Objednávka“). V případě rozporu mezi ujednáními Objednávky a těchto VOP mají přednost ujednání v Objednávce.
  3. Objednatel v rámci své obchodní činnosti provozuje monitory a jejich obsah, které byly Objednateli poskytnuty buď přímo Poskytovatelem nebo subjektem z jeho koncernu. Objednatel má zájem, aby Poskytovatel jako nezávislý podnikatel dodával služby správy digital signage a obsahu, které jsou specifikovány v článku 2 těchto VOP. Objednatel se zavazuje platit za tyto služby ceny uvedené v článku 3 a odebírat je výhradně od Poskytovatele po dobu platnosti Objednávky.
  4. Poskytovatel se zavazuje, že bude po dobu platnosti Objednávky poskytovat stabilní a kvalitní služby. Poskytovatel garantuje nákup všech potřebných nástrojů a zajištění kompletní inventarizace hardware i software, které dodal nebo dodá Poskytovatel nebo osoby z jeho koncernu, nebo ohledně nějž se strany dohodly, že bude předmětem služeb dle těchto VOP, na vlastní náklady, včetně doplnění všech relevantních údajů a případné migrace systému. Tím získá Objednatel všechny výhody nového systému formou předplatného. Poskytovatel se dále zavazuje k zajištění dodání a provozu služeb na smluvenou dobu a k fixaci cen se zohledněním inflace.
 
  1. Služby

  1. Poskytovatel se na základě Objednávky zavazuje poskytovat Objednateli následující služby:
    • 1.1 Službu poskytování IT helpdesku, specifikovanou v Příloze č. 1 těchto VOP (dále jen „IT HD“);
    • 1.2 Službu provozu digitálního obsahu, specifikovanou v Příloze č. 2 těchto VOP (dále jen „CMSaaS“);
    • 1.3 Službu vzdáleného nasazování digitálního obsahu, specifikovanou v Příloze č. 3 těchto VOP (dále jen „Nasazování“);
    • 1.4 Služby ostatní (grafické a IT práce), specifikované v Příloze č. 4 těchto VOP (dále jen „Ostatní práce“);
(Služby uvedené výše v odst. 1.1 až 1.4 tohoto článku VOP pak společně i jen jako „Služby“ nebo jednotlivě jako „Služba“).
  1. IT HD bude poskytováno kontinuálně v rozsahu a způsobem popsaným v Příloze č. 1 těchto VOP pro každé jednotlivé zařízení (zařízení definováno v Příloze č. 6 těchto VOP (dále jen „Zařízení“), společně s hardware spojeným se Zařízením (hardware spojený se Zařízením definováno v Příloze č. 6 těchto VOP, dále jen „Hardware spojený se zařízením“) a pro každou provozovnu Objednatele (provozovna definována v Příloze č. 6 těchto VOP, dále jen „Provozovna“).
  2. CMSaaS bude poskytováno kontinuálně v rozsahu a způsobem popsaným v Příloze č. 2 těchto VOP pro příslušný plán předplatného, které má Objednatel v daném kalendářním měsíci aktivní. Objednatel je oprávněn nastavit si plán předplatného pro každé jednotlivé Zařízení separátně.
  3. Objednatel je oprávněn plán předplatného pro příslušné Zařízení průběžně měnit s tím, že změnu plánu a nastavení provede Poskytovatel maximálně do 10 pracovních dní od oznámení, resp. zprovoznění nutného hardware pokud je potřeba.
  4. Plán předplatného pro jednotlivá Zařízení je závazný vždy na dobu 12 měsíců od jeho nastavení pro příslušné Zařízení. V případě zrušení Zařízení nebo změny plánu směrem na nižší kategorii plánu předplatného pro kterékoliv Zařízení v průběhu takových 12 měsíců budou Služby pro takové Zařízení nadále účtovány po zbytek takového období dle příslušného plánu předplatného, a to i případě, že takové období přesáhne dobu účinnosti Objednávky nedohodnou-li se Strany v konkrétním případě jinak. Po dobu trvání plánu předplatného, u kterého bylo Objednatelem zrušeno Zařízení, je Objednatel oprávněn použít takový plán předplatného pro nové Zařízení.
  5. Nasazování a Ostatní práce budou poskytovány na základě dílčích písemných objednávek, kdy potvrzením takové dílčí objednávky Poskytovatelem dojde k uzavření dílčího smluvního vztahu mezi Stranami v rámci Objednávky. Na základě takové dílčí objednávky se Poskytovatel zavazuje poskytnout příslušnou Službu specifikovanou v takové dílčí objednávce za podmínek v ní uvedených s odkazem na položky uvedené v Příloze č. 3 a Příloze č. 4 těchto VOP.
  6. Za písemnou formu se pro potřeby tohoto článku VOP, tj. pro objednávání a zadávání změn rozsahu Služeb, včetně zejména komunikace ve vztahu k IT HD, nastavování plánů předplatného CMSaaS a jejich změn a objednávání Nasazování a Ostatních prací, považuje i emailová komunikace oprávněného zástupce Objednatele uvedeného v Objednávce, resp. jím či Objednatelem určeného zástupce či zástupců, na emailové adresy Poskytovatele uvedené v Přílohách č. 1 až č. 4 těchto VOP.
 
  1. Cena a platební podmínky

  1. Ceny za poskytování Služeb a způsob jejich účtování ve vztahu k poskytovanému rozsahu služeb jsou uvedeny v Příloze č. 5 těchto VOP. K cenám bude připočtena DPH.
  2. Pokud jsou součástí Služeb dle Objednávky Služby CMSaaS, IT HD a Nasazování, poskytuje Poskytovatel Objednateli obchodní slevu z cen Služeb CMSaaS, IT HD a Nasazování ve výši uvedené Objednávce.
  3. Ceny za Služby budou Objednatelem hrazeny Poskytovateli dle poskytnutého rozsahu na základě měsíční fakturace, kdy příslušná faktura bude Poskytovatelem vystavena vždy nejpozději ke 14. dni následujícího kalendářního měsíce.
  4. Změny množství odebírané Služby ve vztahu k IT HD a CMSaaS budou účtovány vždy od 1. dne daného měsíce, ve kterém proběhne příslušná změna.
  5. Faktury Poskytovatele budou mít náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktur je 30 dní od doručení příslušné faktury Objednateli, není-li v Objednávce uvedeno jinak. Strany se dohodly, že faktury budou zasílány elektronicky na emailovou adresu Objednatele, kterou za tím účelem Objednatel Poskytovateli sdělí.
  6. Faktury za poskytované Služby mohou být vystaveny jakoukoli společností náležící do koncernu Poskytovatele. Platba těchto faktur subjektu z koncernu Poskytovatele bude pro účely smluvního vztahu dle Objednávky považována za platbu učiněnou přímo Poskytovateli.
  7. Poskytovatel je oprávněn každoročně navýšit ceny dle Přílohy č. 5 těchto VOP v závislosti na nárůstu průměrného ročního indexu spotřebitelských cen pro Českou republiku za uplynulý kalendářní rok vyhlášeného Českým statistickým úřadem s tím, že takové navýšení je účinné od kalendářního měsíce následujícího po doručení oznámení Poskytovatele o navýšení cen.
  8. V případě, že dojde ke změně ceny vstupů u Poskytovatele z důvodů, jež nemůže ovlivnit, je Poskytovatel oprávněn navýšit odpovídajícím způsobem ceny Služeb, jichž se taková změna týká. Takovou změnu ceny je Poskytovatel povinen oznámit a odůvodnit Objednateli bez zbytečného prodlení poté, co se o takové změně dozví. Objednatel je oprávněn v takovém případě odstoupit od dílčí objednávky ve vztahu k příslušné Službě, jíž se takové zvýšení ceny týká, avšak pouze v rozsahu položek takové Služby, jíž se takové zvýšení ceny týká. Pro potřeby tohoto ustanovení se ve vztahu ke Službám poskytovaným kontinuálně považuje za dílčí objednávku poskytování takových služeb v rozsahu jednoho kalendářního měsíce, tj. že Objednatel může od příslušné Služby odstoupit vždy jen v rozsahu jednoho kalendářního měsíce, a to i opakovaně.
 
  1. Doba platnosti a ukončení smluvního vztahu

  1. Není-li v Objednávce uvedeno jinak, uzavírá se smluvní vztah dle takové Objednávky na dobu určitou 2 let s účinností ode dne uvedeného v Objednávce jinak od jejího uzavření (resp. potvrzení). Neoznámí-li písemně kterákoliv ze Stran druhé Straně nejpozději 3 měsíce před koncem platnosti Objednávky, že nemá zájem na jejím prodloužení, prodlužuje se doba platnosti Objednávky vždy o další 1 rok.
  2. Smluvní vztah na základě Objednávky může být ukončen výlučně dohodou Stran nebo způsobem a z důvodů uvedených v těchto VOP.
  3. Objednatel je oprávněn od Objednávky odstoupit v případě jejího hrubého porušení ze strany Poskytovatele, kdy takové porušení nebylo napraveno ani v přiměřené náhradní lhůtě poskytnuté Objednatelem Poskytovateli v písemné výzvě k nápravě.
  4. Poskytovatel je oprávněn od Objednávky odstoupit v případě jejího hrubého porušení ze strany Objednatele, kdy takové porušení nebylo napraveno ani v přiměřené náhradní lhůtě poskytnuté Poskytovatelem Objednateli v písemné výzvě k nápravě. Za hrubé porušení Objednávky ze strany Objednatele se považuje zejména prodlení Objednatele s úhradou kterékoliv platby dle Objednávky delším než 60 dní a porušení závazku Objednatele dle ustanovení čl. 5 1.
 
  1. Exkluzivita

  1. Objednatel se zavazuje, že po dobu trvání smluvního vztahu dle Objednávky bude odebírat služby IT HD, CMSaaS a Nasazování dle těchto VOP (dále jen „Obdobné služby“) výlučně od Poskytovatele, nedohodnou-li se Strany jinak.
  2. Pro vyloučení pochybností Strany uvádějí, že v případě zrušení plánu předplatného pro příslušné Zařízení nebo přerušení provozu takového Zařízení, nebude takové Zařízení po jeho případném opětovném zprovoznění nebo obnovení plánu předplatného považováno za nové Zařízení a exkluzivita dle toho článku VOP se bude nadále vztahovat i na takové Zařízení.
  3. Pro vyloučení pochybností se Objednatel dále zavazuje, že po dobu trvání smluvního vztahu dle Objednávky nebude vykonávat Obdobné služby ani prostřednictvím vlastních zaměstnanců či jiných osob ve své organizační struktuře.
 
  1. Technické podmínky provozu

  1. Objednatel bere na vědomí, že plná funkcionalita a využívání Služeb poskytovaných dle těchto VOP může vyžadovat, aby infrastruktura Objednatele splňovala určité technické specifikace nebo standardy specifikované v Příloze č. 6 těchto VOP. V případě, že infrastruktura Objednatele nebude splňovat takové požadavky a nebude tedy podporovat plnou funkcionalitu některé ze Služeb poskytovaných dle těchto VOP, Poskytovatel se na žádost Objednatele zavazuje stanovit podmínky k úpravě nebo doplnění infrastruktury Objednatele tak, aby byla zajištěna možnost plnohodnotného užívání Služeb.
  2. Pokud Objednatel odmítne provést úpravu infrastruktury potřebnou pro plné využívání Služeb a tím bude omezeno nebo znemožněno poskytování některé ze Služeb, Poskytovatel nebude za takové omezení nebo znemožnění poskytování Služeb odpovědný.
 
  1. Důvěrnost informací

  1. Každá Strana bude s veškerými informacemi, které získala či nabyla v důsledku uzavření Objednávky nebo na základě plnění povinností z ní vyplývajících, zacházet jako s přísně důvěrnými a bez předchozího písemného souhlasu příslušné Strany žádnou důvěrnou informaci nesdělí třetím osobám.
 
  1. Sankce

  1. V případě prodlení Poskytovatele s poskytováním kterékoliv Služby dle Objednávky je Objednatel oprávněn požadovat po Poskytovateli uhrazení smluvní pokuty ve výši 500,- Kč za každý den prodlení.
  2. V případě prodlení Objednatele s úhradou jakékoliv platby dle Objednávky je Poskytovatel oprávněn požadovat uhrazení smluvní pokuty ve výši 500,- Kč za každý den prodlení.
  3. V případě porušení závazku Objednatele dle ustanovení čl. 8 těchto VOP je Poskytovatel oprávněn požadovat po Objednateli uhrazení smluvní pokuty ve výši uvedené v Objednávce za každé takové porušení, kdy ve vztahu ke Službám, jež jsou poskytovány kontinuálně, se za každé takové porušení považuje každý i započatý měsíc trvání porušení závazku Objednatele dle ustanovení čl. 8 těchto VOP.
  4. Poruší-li kterákoliv ze Stran povinnost dle ustanovení čl. 7 těchto VOP je druhá Strana oprávněna požadovat po takové Straně uhrazení smluvní pokuty ve výši 50.000,- Kč za každé takové porušení.
  5. Smluvní pokuty dle těchto VOP jsou splatné do 10 dnů od doručení výzvy oprávněné Strany povinné Straně.
  6. Strany se dohodly na tom, že bez ohledu na sjednání smluvních pokut podle těchto VOP, budou oprávněny domáhat se náhrady škody přesahující výši smluvních pokut.
 
  1. Přílohy

  1. Nedílnou součástí těchto VOP jsou následující přílohy: