Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli podporu ve formě konzultací a servisních zásahů na dálku (prostřednictvím telefonu, emailu nebo webu). Podpora ve formě konzultací na dálku bude poskytována každý (pracovní) den od 9:00 hod. do 18:00 hod. v režimu 9x5.
Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí podpory Poskytovateli bez zbytečného odkladu na následujících kontaktních adresách:
Tel. podpora:
+420 775 932 732
Email:
helpdesk@rexygroup.cz
Rozsah poskytovaných služeb
Pravidelná kontrola a monitoring systému.
Poskytování podpory se týká Zařízení a Hardware spojeného se Zařízením.
Poskytování podpory se netýká hardware a software v rámci IT sítě Objednatele, lokálního serveru ani sítě Objednatele.
Poskytování podpory nezahrnuje servisní výjezdy ani činnosti k zajištění výměny a reklamace hardware a software.
Podmínky pro poskytování služby
Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.