Příloha č. 1 – Specifikace služby – IT helpdesk

  1. Způsob poskytování služby
    1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli podporu ve formě konzultací a servisních zásahů na dálku (prostřednictvím telefonu, emailu nebo webu). Podpora ve formě konzultací na dálku bude poskytována každý (pracovní) den od 9:00 hod. do 18:00 hod. v režimu 9x5.
    2. Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí podpory Poskytovateli bez zbytečného odkladu na následujících kontaktních adresách:

Tel. podpora:

+420 775 932 732

Email:

helpdesk@rexygroup.cz
  1. Rozsah poskytovaných služeb
    1. Pravidelná kontrola a monitoring systému.
    2. Poskytování podpory se týká Zařízení a Hardware spojeného se Zařízením.
    3. Poskytování podpory se netýká hardware a software v rámci IT sítě Objednatele, lokálního serveru ani sítě Objednatele.
    4. Poskytování podpory nezahrnuje servisní výjezdy ani činnosti k zajištění výměny a reklamace hardware a software.
  2. Podmínky pro poskytování služby
    1. Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
    2. Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.