Příloha č. 2 – Specifikace služby – Provoz digitálního obsahu (CMSaaS)
Součástí služeb Provoz digitálního obsahu jsou následující služby:
- 2.1_Provoz serveru
- 2.2_Provoz obsahu digital signage
- 2.3_Asset management
- 2.4_Provoz vzdáleného dohledu na hardware
vždy ve vztahu ke konkrétnímu Zařízení
Typy předplatného a rozsah jednotlivých služeb

Předplatné OLD zahrnuje stávající Zařízení provozovaná Poskytovatelem, pro něž bude Služba CMSaaS poskytována pouze ve výše uvedeném rozsahu. V případě, že dojde k obměně hardware předmětného Zařízení, bude na takové Zařízení nainstalován nový software a pro takové Zařízení bude služba CMSaaS nadále poskytována v rámci předplatného BASIC (nezvolí-li Objednatel předplatné PROFESSIONAL nebo INTERACTIVE), a to při zachování všech stávajících funkcí a obsahu. Pro jiná než stávající Zařízení nelze zvolit předplatné OLD.
Licenční podmínky k softwaru potřebnému pro poskytování služeb
- Poskytnutí licence nebo podlicence k softwaru. Poskytovatel se zavazuje, že po dobu trvání předplatného jakékoliv z uvedených Služeb podle této přílohy Smlouvy, poskytne Objednateli příslušnou licenci nebo podlicenci k veškerému softwaru nezbytnému pro provoz dané služby. Licence nebo podlicence bude poskytována ve formě a rozsahu potřebném pro využívání konkrétní služby v souladu s podmínkami této Smlouvy.
- Doba trvání licence nebo podlicence. Licence nebo podlicence k softwaru bude poskytována po celou dobu platnosti předplatného příslušné Služby. V případě ukončení předplatného jakékoliv Služby bude licence nebo podlicence k souvisejícímu softwaru automaticky zrušena, pokud se Strany nedohodnou jinak.
- Podmínky používání softwaru. Objednatel je oprávněn používat software pouze v souladu s podmínkami Smlouvy a pouze pro účely související s provozem příslušné Služby. Jakékoliv jiné použití softwaru, které by nebylo v souladu se Smlouvou, vyžaduje předchozí písemný souhlas Poskytovatele.
- Aktualizace a údržba softwaru Poskytovatel se zavazuje po dobu trvání předplatného příslušné Služby zajistit pravidelnou aktualizaci a údržbu software.
2.1_Provoz serveru
Správa a údržba serverů pro vzdálené ovládání Zařízení a Asset management.
- Způsob poskytování služby
- Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu provozu serveru 24/7.
- Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí podpory Poskytovateli bez zbytečného odkladu na následujících kontaktních adresách:
Tel. podpora: | +420 775 932 732 |
Email: | helpdesk@rexygroup.cz |
- Rozsah poskytovaných služeb
- Kontrola a udržování serverů v chodu
- Pravidelný update a záloha
- Řešení výpadků serveru
- Poskytování služby se netýká serverů nespravovaných Poskytovatelem.
- Poskytování podpory nezahrnuje servisní výjezdy.
- Podmínky pro poskytování služby
- Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
- Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.
2.2_Provoz obsahu digital signage
Provoz OBSAHU DIGITAL SIGNAGE zahrnuje volbu správného Content Management Systému (software) a její implementace na zařízení dle konkrétních potřeb
- Způsob poskytování služby
- Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu provozu obsahu digital signage 24/7.
- Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí služby, jejích změn nebo zrušení Poskytovateli na následujících kontaktních adresách:
Tel. podpora: | +420 775 932 732 |
Email: | content@rexygroup.cz |
- Rozsah poskytovaných služeb
- Content Management Systém (software)
- Signage security – IT bezpečnost na Zařízeních a na Hardware spojeným se Zařízením
- Podmínky pro poskytování služby
- Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
- Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.
2.3_Asset management
Správa majetku v profesionální databázi
- Způsob poskytování služby
- Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu asset management 24/7.
- Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí služby, jejích změn nebo zrušení Poskytovateli na následujících kontaktních adresách:
Tel. podpora: | +420 775 932 732 |
Email: | helpdesk@rexygroup.cz |
- Rozsah poskytovaných služeb
- Udržování správy majetku všech Zařízeních a Hardware spojeným se Zařízením
- Poskytnuté informace: Provozovna, typ předplatného, model hardware, datum instalace, Hardware spojený se Zařízením
- Objednatel má možnost vzdáleného přístupu do databáze svého majetku pomocí uživatelského účtu, který bude zřízen Poskytovatelem při zřízení služby, nebo dodatečně po požadavku Objednatele
- Report – aktuální stav majetku Objednatele, na vyžádání Objednatelem
- Poskytnuté informace (ve formátu pdf nebo csv): Provozovna, typ předplatného, model hardware, datum instalace, Hardware spojený se Zařízením
- Podmínky pro poskytování služby
- Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
- Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.
2.4_ Provoz vzdáleného dohledu na hardware
Doplňková služba software, který otevře širší přístup ke vzdálenému ovládání zařízení.
- Způsob poskytování služby
- Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu provoz vzdáleného dohledu na hardware 24/7.
- Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí služby, jejích změn nebo zrušení Poskytovateli na následujících kontaktních adresách:
Tel. podpora: | +420 775 932 732 |
Email: | helpdesk@rexygroup.cz |
- Rozsah poskytovaných služeb
- Software pro vzdálený dohled na hardware
- Aktualizace software pro vzdálený dohled
- Podmínky pro poskytování služby
- Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
- Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.