Příloha č. 2 – Specifikace služby – Provoz digitálního obsahu (CMSaaS)

Součástí služeb Provoz digitálního obsahu jsou následující služby:

  • 2.1_Provoz serveru
  • 2.2_Provoz obsahu digital signage
  • 2.3_Asset management
  • 2.4_Provoz vzdáleného dohledu na hardware

vždy ve vztahu ke konkrétnímu Zařízení

Typy předplatného a rozsah jednotlivých služeb

Předplatné OLD zahrnuje stávající Zařízení provozovaná Poskytovatelem, pro něž bude Služba CMSaaS poskytována pouze ve výše uvedeném rozsahu. V případě, že dojde k obměně hardware předmětného Zařízení, bude na takové Zařízení nainstalován nový software a pro takové Zařízení bude služba CMSaaS nadále poskytována v rámci předplatného BASIC (nezvolí-li Objednatel předplatné PROFESSIONAL nebo INTERACTIVE), a to při zachování všech stávajících funkcí a obsahu. Pro jiná než stávající Zařízení nelze zvolit předplatné OLD.

Licenční podmínky k softwaru potřebnému pro poskytování služeb

  1. Poskytnutí licence nebo podlicence k softwaru. Poskytovatel se zavazuje, že po dobu trvání předplatného jakékoliv z uvedených Služeb podle této přílohy Smlouvy, poskytne Objednateli příslušnou licenci nebo podlicenci k veškerému softwaru nezbytnému pro provoz dané služby. Licence nebo podlicence bude poskytována ve formě a rozsahu potřebném pro využívání konkrétní služby v souladu s podmínkami této Smlouvy.
  2. Doba trvání licence nebo podlicence. Licence nebo podlicence k softwaru bude poskytována po celou dobu platnosti předplatného příslušné Služby. V případě ukončení předplatného jakékoliv Služby bude licence nebo podlicence k souvisejícímu softwaru automaticky zrušena, pokud se Strany nedohodnou jinak.
  3. Podmínky používání softwaru. Objednatel je oprávněn používat software pouze v souladu s podmínkami Smlouvy a pouze pro účely související s provozem příslušné Služby. Jakékoliv jiné použití softwaru, které by nebylo v souladu se Smlouvou, vyžaduje předchozí písemný souhlas Poskytovatele.
  4. Aktualizace a údržba softwaru Poskytovatel se zavazuje po dobu trvání předplatného příslušné Služby zajistit pravidelnou aktualizaci a údržbu software.

2.1_Provoz serveru

Správa a údržba serverů pro vzdálené ovládání Zařízení a Asset management.

  1. Způsob poskytování služby
    1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu provozu serveru 24/7.
    2. Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí podpory Poskytovateli bez zbytečného odkladu na následujících kontaktních adresách:

Tel. podpora:

+420 775 932 732

Email:

helpdesk@rexygroup.cz
  1. Rozsah poskytovaných služeb
    1. Kontrola a udržování serverů v chodu
    2. Pravidelný update a záloha
    3. Řešení výpadků serveru
    4. Poskytování služby se netýká serverů nespravovaných Poskytovatelem.
    5. Poskytování podpory nezahrnuje servisní výjezdy.
  2. Podmínky pro poskytování služby
    1. Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
    2. Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.

2.2_Provoz obsahu digital signage

Provoz OBSAHU DIGITAL SIGNAGE zahrnuje volbu správného Content Management Systému (software) a její implementace na zařízení dle konkrétních potřeb

  1. Způsob poskytování služby
    1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu provozu obsahu digital signage 24/7.
    2. Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí služby, jejích změn nebo zrušení Poskytovateli na následujících kontaktních adresách:

Tel. podpora:

+420 775 932 732

Email:

content@rexygroup.cz
  1. Rozsah poskytovaných služeb
    1. Content Management Systém (software)
    2. Signage security – IT bezpečnost na Zařízeních a na Hardware spojeným se Zařízením
  2. Podmínky pro poskytování služby
    1. Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
    2. Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.

 

2.3_Asset management

Správa majetku v profesionální databázi

  1. Způsob poskytování služby
    1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu asset management 24/7.
    2. Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí služby, jejích změn nebo zrušení Poskytovateli na následujících kontaktních adresách:

Tel. podpora:

+420 775 932 732

Email:

helpdesk@rexygroup.cz
  1. Rozsah poskytovaných služeb
    1. Udržování správy majetku všech Zařízeních a Hardware spojeným se Zařízením
      • Poskytnuté informace: Provozovna, typ předplatného, model hardware, datum instalace, Hardware spojený se Zařízením
    2. Objednatel má možnost vzdáleného přístupu do databáze svého majetku pomocí uživatelského účtu, který bude zřízen Poskytovatelem při zřízení služby, nebo dodatečně po požadavku Objednatele
    3. Report – aktuální stav majetku Objednatele, na vyžádání Objednatelem
      • Poskytnuté informace (ve formátu pdf nebo csv): Provozovna, typ předplatného, model hardware, datum instalace, Hardware spojený se Zařízením
  2. Podmínky pro poskytování služby
    1. Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
    2. Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.

 

2.4_ Provoz vzdáleného dohledu na hardware

Doplňková služba software, který otevře širší přístup ke vzdálenému ovládání zařízení.

  1. Způsob poskytování služby
    1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli službu provoz vzdáleného dohledu na hardware 24/7.
    2. Objednatel je povinen oznamovat veškeré požadavky na poskytnutí služby, jejích změn nebo zrušení Poskytovateli na následujících kontaktních adresách:

Tel. podpora:

+420 775 932 732

Email:

helpdesk@rexygroup.cz
  1. Rozsah poskytovaných služeb
    1. Software pro vzdálený dohled na hardware
    2. Aktualizace software pro vzdálený dohled
  2. Podmínky pro poskytování služby
    1. Technické podmínky provozu viz Příloha č. 6, část bod 6.1_Technické podmínky provozu.
    2. Pravidelné měsíční úhrady služby ze strany Objednatele na základě faktur Poskytovatele, vyúčtovaných dle cen v Příloze č.5.