Naše produkty

Digitální výloha

Rychlé a snadné upoutání pozornosti zákazníka. Ideální k přehrávání aktuálních kampaní a akcí. Díky vysokému jasu se neztratí a hezky vyčnívá z „davu“ jak v obchodních centrech, tak i venku. Naše nejběžnější digital instalace.

Výhody:
Zastavení a zaujetí zákazníka, nalákání zákazníka do prodejny, možnost přehrávání aktuální kampaně i statického obsahu zároveň, možnost zvýšení příjmů z pronájmu komunikační plochy, podpora image značky

Monitory:
Sestavy od velikosti 46“ a více s tenkým rámečkem, popřípadě jeden monitor od 55“ , svítivost dle umístění výlohy

Obsah:
Aktuální kampaně / speciální komerční nabídky / prezentace novinek

Videostěna

Vám zajistí pozornost zákazníka již od vstupu do prodejny. Jde o velmi elegantní způsob, jak dotvořit image obchodu a snadno jej měnit, a to na všech vašich prodejnách najednou! Navíc nenápadným způsobem zabaví zákazníka při čekání ve frontě a při placení zvýší celkový dojem z nákupu u vás.

Výhody:
Zvýšená image prodejny, zvýšení loyality zákazníka, podpora produktu, značky

Monitory:
Sestavy monitorů 2x2 a více, 46“- 50“ s velmi tenkým rámečkem

Obsah:
Brandové video

Interaktivní výloha

Vám pomůže zákazníka zaujmout a výrazně se odlišit od konkurence. Dopřejte svým zákazníkům prožít emoce a jedinečný a nezapomenutelný zážitek z nakupování!

Výhody:
Odlišnost od konkurence, create the buzz, sdílení na sociálních sítích, nevšední zážitek z nakupování

Monitory:
50“ a více

Obsah:
Interaktivní, na míru šitý program pro vás

Interaktivní displej

V regálu umožnuje zákazníkovi získat informace o výrobku, popř. sdílet informace pomocí sociálních sítí, nakoupit online/offline.

Výhody:
Zvýšení nákupního košíku

Monitory:
10“ – 32“

Obsah:
Vámi zvolený systém informací o produktech, katalog vašich produktů a nákupní košík

Displej akce

Přiláká zákazníka napříč prodejnou ke strategickému produktu, který aktuálně propagujete. Zároveň dotváří atmosféru prodejny dle zvoleného obsahu.

Výhody:
Cílená podpora prodeje strategického výrobku, představení novinek, možnost zvýšení příjmů z pronájmu komunikační plochy

Monitory:
Základní indoor monitory 40“ a výše

Obsah:
Komerční kampaně na podporované produkty / prezentace novinek

Displej u pokladny

Zároveň zákazníkovi ukáže jak komunikaci značky, tak i jeho zboží vybrané k nákupu. Skvělá volba pro sběr dat o zákazníkovi včetně jeho registrace dle pravidel GDPR.

Výhody:
Podpora impulzivního nákupu, popř. nabídka doplňkových služeb.

Monitory:
10“

Obsah:
Komunikace na akční zboží / informace o vašich doplňkových službách, o kterých zákazník nemusí vědět.

Interaktivní totem
před prodejnou

Slouží k nalákání zákazníka do prodejny na vaší aktuální produktovou nabídku.

Výhody:
Vaši zákazníci si budou moci na dotykovém totemu vyzvednout pořadové číslo, zjistit informace o dostupnosti zboží nebo informace o aktuálních novinkách a akcích - takový chytrý a digitální „leták“

Monitory:
Základní indoor monitory 40“ a výše

Obsah:
Interaktivní program dle vašich požadavků

Interaktivní
smart mirror kabinka

Třešinka na dortu vašeho digitálního obchodu. Zařízení pozná, co si zákazník právě zkouší a podle toho může automaticky spustit zvolený obsah, který se před ním překvapivě objeví “jako by na zrcadle”. Zajistí tak vašemu zákazníkovi opravdový zážitek z nakupování a vám zvýšenou podporu prodeje.

Výhody:
Wow efekt, usnadnění nákupu zákazníka, zvýšení nákupního košíku, vysoká odlišnost od konkurence, možnost přivolání prodejní asistentky.

Monitory:
Zrcadlové 55“

Obsah:
Katalog vašich produktů s nabídkou všech barev a velikostí / produktové kampaně / navrhnutý cross-selling zboží k položce, kterou si zákazník zkouší.

Promo displej

Tento displej je ojedinělý svými rozměry a slouží k zaujetí zákazníka a k upozornění na danou zónu obchodu a její nabízené produkty.

Výhody:
Zaujetí a zastavení zákazníka v dané kategorii pomocí zobrazení ikonického produktu - podpora “star” produktů a produktové řady

Monitory:
Sestavy monitorů 2x2 a více, 46“- 50“ s velmi tenkým rámečkem nebo velké monitory 65“ a více

Obsah:
Brandová videa podporující ikonické produkty

Menuboard

Je velmi účinný nástroj pro propagaci služeb a výrobků nabízených ve vaší kavárně či restauraci. Můžete si libovolně zvolit vzhled obsahu nebo statického obrázku tak, aby příjemně dotvářel atmosféru vaší prodejny.

Výhody:
Jednoduchý prodej výrobků, snadné upoutání pozornosti, rychlá a jednoduchá výměna komunikovaného digitálního obsahu

Monitory:
40“ monitory v jedné řadě

Obsah:
Ceny a akční nabídky. Mění se na menuboardu automaticky, dle Vámi zadaného ceníku, není tedy třeba je ručně měnit.

Zabudovaný
videorámeček

Posaďte si zákazníka pohodlně u sebe na prodejně, nabídněte mu kávu a své produkty k vyzkoušení. Vaše šikovná obchodní asistentka bude mít jednoduchý a efektivní nástroj na předvedení novinek i široké škály vašich produktů.

Výhody:
Usnadnění prodeje zaměstnancům, cross selling - zvýšení nákupního košíku, jedinečný servis zákazníkovi.

Monitory:
Dotykové 15“ – 20“

Obsah:
Novinky / katalog vašich produktů s upozorněním na stávající akce

Mini screen

Zákazníkovi ukáže detailnější informace o nabízených produktech. Šikovně se dá využít i na tutoriál videa jak dotyčné výrobky používat a zákazník tak vidí daný produkt v praxi.

Výhody:
Podpora prodeje novinky, výrobku s vyšší marží, zvyšování loyality zákazníka ke značce

Monitory:
10“ a 22“

Obsah:
Novinky / promo tutoriál videa vybraného produktu

smart řešení

Interaktivní displej
& detekce produktu

Prostřednictvím scanování EAN kódu produktu poskytne interaktivní displej vizuální informace o výrobku. U make-upu např.:
  • Jeho odstíny
  • Použité technologie či patentovaná řešení
  • Složení výrobku
  • Dostupnost na dané prodejně
  • Instruktážní video jak produkt používat…

Zákazník tak získá maximum informací o produktu a vy získáte spokojeného zákazníka. Navíc se zákazník rovnou může přihlásit k odběru novinek, máte tedy ideální marketingový nástroj k získání nových zákazníků pro CRM marketing

Použité technologie: čtečka čárových kódů, (popřípadě RFID), PC

Interaktivní stěna
& detekce produktu

Podpořte svoji novinku či best-seller! Jak?
Produkt vystavíte, za něj umístíte monitor, a když zákazník produkt uchopí, systém daný produkt rozpozná a na monitoru začne běžet k danému produktu se vztahující video:
  • Propagující a vysvětlující tuto novinku, best-seller či akční zboží
  • Můžete také nabídnout barvy a velikosti daného produktu či podpořit
    cross-selling

V krátkých animacích tak přesvědčíte zákazníka , jak je daný produkt jedinečný a přivedete si ho rovnou k pokladně.

Analýza dat: zjistíte kolikrát, které a jak dlouho si zákazníci berou dané produkty do ruky

Použité technologie: bluetooth tagy, PC

Interaktivní výloha

Dokáže zastavit kolemjdoucího u výlohy a vtáhnout ho do obchodu. Neobvyklou cestou zážitku upozorní na vaši novinku, best-seller či akční zboží.

Příklad: lidé procházejí kolem „pohyblivé“ výlohy a v případě, že se jí dotknou , odhalí se vystavený produkt. Přitom pohyb kopíruje linii dotyku… U výlohy s pohyblivým obsahem se zastaví o 64% zákazníků více než u statické*. Věřte, že na vás, i na produkt zákazník nezapomene a vy maximálně zviditelníte vaši značku i zvýšíte prodeje.

* Dotazník provedený v obchodu, který má jednu výlohu digitální a druhou statickou, spol. REXY s.r.o

Použité technologie: senzory pohybu, PC

Smart mirror

Zkouší si vaši zákazníci oděvy, boty…? Pomožte jim s výběrem!

Umíme tzv. smart kabinky – máme zde monitor, který slouží jako zrcadlo, i jako zobrazovač čehokoliv (informací, promo akcí, videí, produktů, cen…). Displej rozpozná, co si právě zákazník zkouší a může ho „oblékat“ nebo ke zkoušené věci zobrazí s ní související položky: barevně ladící sukni k halence, větší / menší velikosti skladem, barevné varianty skladem… + např. k botám impregnace a tkaničky… Nebo zavolá obsluhující personál. Pro zákazníka je to úžasný zážitek, pro vás cenný prodejní nástroj.

Použité technologie: kinekt + body tracking, PC