Výhody:
Zastavení a zaujetí zákazníka, nalákání zákazníka do prodejny, možnost přehrávání aktuální kampaně i statického obsahu zároveň, možnost zvýšení příjmů z pronájmu komunikační plochy, podpora image značky
Monitory:
Sestavy od velikosti 46“ a více s tenkým rámečkem, popřípadě jeden monitor od 55“ , svítivost dle umístění výlohy
Obsah:
Aktuální kampaně / speciální komerční nabídky / prezentace novinek
Výhody:
Zvýšená image prodejny, zvýšení loyality zákazníka, podpora produktu, značky
Monitory:
Sestavy monitorů 2x2 a více, 46“- 50“ s velmi tenkým rámečkem
Obsah:
Brandové video
Výhody:
Odlišnost od konkurence, create the buzz, sdílení na sociálních sítích, nevšední zážitek z nakupování
Monitory:
50“ a více
Obsah:
Interaktivní, na míru šitý program pro vás
Výhody:
Zvýšení nákupního košíku
Monitory:
10“ – 32“
Obsah:
Vámi zvolený systém informací o produktech, katalog vašich produktů a nákupní košík
Výhody:
Cílená podpora prodeje strategického výrobku, představení novinek, možnost zvýšení příjmů z pronájmu komunikační plochy
Monitory:
Základní indoor monitory 40“ a výše
Obsah:
Komerční kampaně na podporované produkty / prezentace novinek
Výhody:
Podpora impulzivního nákupu, popř. nabídka doplňkových služeb.
Monitory:
10“
Obsah:
Komunikace na akční zboží / informace o vašich doplňkových službách, o kterých zákazník nemusí vědět.
Výhody:
Vaši zákazníci si budou moci na dotykovém totemu vyzvednout pořadové číslo, zjistit informace o dostupnosti zboží nebo informace o aktuálních novinkách a akcích - takový chytrý a digitální „leták“
Monitory:
Základní indoor monitory 40“ a výše
Obsah:
Interaktivní program dle vašich požadavků
Výhody:
Wow efekt, usnadnění nákupu zákazníka, zvýšení nákupního košíku, vysoká odlišnost od konkurence, možnost přivolání prodejní asistentky.
Monitory:
Zrcadlové 55“
Obsah:
Katalog vašich produktů s nabídkou všech barev a velikostí / produktové kampaně / navrhnutý cross-selling zboží k položce, kterou si zákazník zkouší.
Výhody:
Zaujetí a zastavení zákazníka v dané kategorii pomocí zobrazení ikonického produktu - podpora “star” produktů a produktové řady
Monitory:
Sestavy monitorů 2x2 a více, 46“- 50“ s velmi tenkým rámečkem nebo velké monitory 65“ a více
Obsah:
Brandová videa podporující ikonické produkty
Výhody:
Jednoduchý prodej výrobků, snadné upoutání pozornosti, rychlá a jednoduchá výměna komunikovaného digitálního obsahu
Monitory:
40“ monitory v jedné řadě
Obsah:
Ceny a akční nabídky. Mění se na menuboardu automaticky, dle Vámi zadaného ceníku, není tedy třeba je ručně měnit.
Výhody:
Usnadnění prodeje zaměstnancům, cross selling - zvýšení nákupního košíku, jedinečný servis zákazníkovi.
Monitory:
Dotykové 15“ – 20“
Obsah:
Novinky / katalog vašich produktů s upozorněním na stávající akce
Výhody:
Podpora prodeje novinky, výrobku s vyšší marží, zvyšování loyality zákazníka ke značce
Monitory:
10“ a 22“
Obsah:
Novinky / promo tutoriál videa vybraného produktu
Zákazník tak získá maximum informací o produktu a vy získáte spokojeného zákazníka. Navíc se zákazník rovnou může přihlásit k odběru novinek, máte tedy ideální marketingový nástroj k získání nových zákazníků pro CRM marketing
Použité technologie: čtečka čárových kódů, (popřípadě RFID), PC
V krátkých animacích tak přesvědčíte zákazníka , jak je daný produkt jedinečný a přivedete si ho rovnou k pokladně.
Analýza dat: zjistíte kolikrát, které a jak dlouho si zákazníci berou dané produkty do ruky
Použité technologie: bluetooth tagy, PC
Příklad: lidé procházejí kolem „pohyblivé“ výlohy a v případě, že se jí dotknou , odhalí se vystavený produkt. Přitom pohyb kopíruje linii dotyku… U výlohy s pohyblivým obsahem se zastaví o 64% zákazníků více než u statické*. Věřte, že na vás, i na produkt zákazník nezapomene a vy maximálně zviditelníte vaši značku i zvýšíte prodeje.
* Dotazník provedený v obchodu, který má jednu výlohu digitální a druhou statickou, spol. REXY s.r.o
Použité technologie: senzory pohybu, PC
Umíme tzv. smart kabinky – máme zde monitor, který slouží jako zrcadlo, i jako zobrazovač čehokoliv (informací, promo akcí, videí, produktů, cen…). Displej rozpozná, co si právě zákazník zkouší a může ho „oblékat“ nebo ke zkoušené věci zobrazí s ní související položky: barevně ladící sukni k halence, větší / menší velikosti skladem, barevné varianty skladem… + např. k botám impregnace a tkaničky… Nebo zavolá obsluhující personál. Pro zákazníka je to úžasný zážitek, pro vás cenný prodejní nástroj.
Použité technologie: kinekt + body tracking, PC