Fungující shop-in-shop značky Lancôme pro parfumerii Notino Budapešť, zaměřený na skin care beauty technologie a na propojení on-line a off-line, vznikl spoluprací mezi L‘Oreal LUXE designery z Francie, Notinem, českým L‘Oréal LUXE týmem a agenturou REXY a DEX. REXY dodala interiéry navržené designéry značky Lancôme, které musely odpovídat vysokým standardům dle guidlines a kvality značky, a zároveň podmínkám provozu a prostředí parfumerie Notino a obchodního centra. Značka Lancôme získala vestavbou shop-in-shop přesně vyhrazený a brand identity odpovídající prostor a zároveň větší vizibilitu. Tu podpořil i nově zrealizovaný boční vchod do prodejny, který zdobí Lancôme logo. Účelem byla nejen větší vizibilita značky, ale také zachycení hlavního „davu“ lidí, který proudí právě tímto směrem. Cílem tohoto prostoru je upozornit na nové implementované beauty technologie, které zpříjemňují nákupy pro zákazníky a zajišťují jim větší retail experience na prodejně. Vizibilitu značky i zážitek na prodejně, který je pro dnešního zákazníka klíčový, podporuje i digitální komunikace od DEX Digi experience. Digitální obsah, který spravuje DEX Digi experience na dálku pomocí vzdálené správy, běží na dvou 55‘ monitorech a okamžitě upoutá pozornost zákazníka. Za tento projekt jsme získali v roce 2021 ocenění v POPAI AWARDS v kategorii vybavení interiéru.